poniedziałek, 19 października 2015

Fajniedziałek

Hej. Jak wiecie dzisiaj jest poniedziałek, więc nie mogło zabraknąć nowej porcji motywacji. Dzisiejsza tematyka zdjęć jest podzielona na dwie nierówne połowy, czyli część zdjęć jest z motywacjami typu fitness, a druga przedstawia kolorowe, smaczne oraz zdrowe jedzenie. Może i pogoda nie jest sprzyjająca, ale (nie) moje zdjęcia zachęcają do jogi na pięknej plaży, surfingu i biegania.  O dziwo dania są wegetariańskie i przypominają nam o kończącym się lecie, trwającej jesieni i przyszłej zimie.
Kolarze moje. Źródła zdjęć: popsugar.com
Pozdrawia, Fithealthylife

25 komentarzy :

  1. Kurcze, ale Ty masz energii też bym chciała tyle mieć. Gratuluję i życzę udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chciało mi się dzisiaj ćwiczyć ale po oglądnięciu zdjęć od razu chęci wróciły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ochhhh, jak ja lubię takie fajniedziałki. Bardzo są fajne, naprawdę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia! mam nadzieję, że kiedyś też będę miała takie wysportowane ciałko:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tutaj od niedawna, więc zapytam wprost zamiast się domyślać - te wszystkie zgrabne wygibasy to Twoje wykonanie? Jeśli tak to jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku co tu się wyrabia aż miło zacząć nowy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joga to dla mnie wyzwanie,bo jestem początkująca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia niczym z mojego tumblera. Nie ma nic bardziej inspirującego, niż takie kolorowe jedzenie :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia wyglądają tak kolorowo-letnio i wywołują we mnie zazdrość, że ktoś ma w sobie taką determinację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia mega motywujące. Weselej się robi od samego patrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzą mi się ćwiczenia na takiej szarfie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest i kochana Lea Michele ;)
    Super motywujące , nic tylko podnosić tyłek z kanapy :)
    Ps. szafa marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Po raz kolejny przekonuję się, że oglądanie zdjęć jedzenia podczas długiego powrotu do domu po zajęciach to nie jest najlepszy pomysł ^^ Za to naszła mnie ochota, by choć chwilę poćwiczyć i zapewnić bolącym po całym dniu siedzenia plecom jakieś rozciąganie i masaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie motywujaca porcja zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całę to jedzonko mile widziane jest w pandzich brzuszkach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Od razu się lepiej robi od patrzenia na te wszystkie zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. W takie jesienne szare dni takie kolorowe zdjęcia od razu motywują i humor poprawiają :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie potrafię przygotować takich pyszności, a co dopiero tak fajnie ich sfotografować! Świetne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pyszności! :)
    Właśnie założyłam bloga o fitnessie i motywacji. Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli spodobal Ci sie moj blog to dodaj go do obserwowanych. Pozdrawiam, FitHealthyLife

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka