sobota, 9 maja 2015

Wmnw Nike Zoom Fly

Hej. Idziecie dzisiaj na wybory? Bo ja tak. Jeżeli chcę coś w tym kraju zmienić to trzeba zagłosować na swojego kandydata. Nie można olać wyborów, a potem jęczeć: kogo oni wybrali. Macie swoich kandydatów, bo ja mam. Jeżeli się nie dostanie do drugiej tury to mam swój "plan b". Dzisiaj mam dla Was recenzję bucików marki Nike, które kupiłam pod koniec stycznia na wyprzedaży. Zapraszam do czytania dalszej części postu, a ja lecę się uczyć historii. 
Pod koniec stycznia kupiłam sobie te oto buciki sportowe, które są typem obuwia do biegania. Jest to model Nike Zoom Fly. Pierwotnie kosztowały one 399zł, ale zostały przecenione na aż 149.90zł. Buty były w pomarańczowym, prostokątnym, kartonowym pudełku z charakterystyczną "łyżwą". Z boku jest podany dokładny rozmiar, "sygnatura". Moje obuwie jest widoczne z daleka. Jest koloru limonkowoniebieskiego. Przód pokryty jest siateczką, sznurówki są wytrzymałe. Na języku znajdują się odblaski, które zapewniają nam widoczność na drodze. Na językach znajduje się nazwa producenta oraz typ obuwia. Z boku butów znajdują się "czarne łyżwy". Podeszwa ma kilka małych wypustek. Jest doskonale wyprofilowana i bardzo dobrze się w niej uprawia "slow jogging". Daje sobie świetnie radę na bieżni. But "dostosowuje się do stopy". Dzięki siateczce noga tak bardzo się nie poci i może oddychać. Nike Zoom Fly nie są ciężkie, są lekkie. Jak na razie (odpukać w niemalowane) buty sprawują się dobrze i nie mam im nic do zarzucenia. Czy kupiłabym je ponownie? Tak. Buty spełniają swoją role, są wytrzymałe, cena mogła być niższa, ale wiadomo, że za jakość i markę się płaci.
A jakie są Wasze ulubione modele obuwia do biegania? A może uważacie buty sportowe za wyrzucenie pieniędzy w błoto i biegacie w trampkach? Zapraszam do obserwacji, komentowania i zdrowej dyskusji. Zapraszam na Instagram i FunPage. Pozdrawiam Fithealthylife.

46 komentarzy :

  1. Ja biegam w Pumach Running kupionych w bodajże Lidlu w zeszłym roku. Nie wyglądają tak pięknie jak niektóre Nike, ale od roku sprawują się doskonale! Za rok/dwa planuję sobie kupić Nike, więc nazwę powyższych zapisuję i wezmę pod uwagę za jakiś czas. :)
    Nie rozumiem jak można biegać w trampkach! Przecież to tak niebezpieczne i niewygodne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przepięknie :) Marzy mi się taki kolorek :D Ja biegam obecnie w Lunarlonach, też Nike, a na siłkę mam jakieś Nike z dziecięcego, których nazwy nie pamiętam :) Co do ceny to trafiłaś na mega okazję :) Jak dla mnie designerskie Najki poniżej 200 zł to dobra cena :) I kasa na buty do biegania to nigdy nie są pieniądze wyrzucone w błoto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiałabym biegać w trampkach, jak nawet podbiegnę gdzieś w takich butach, albo za dużo chodzę, to od razu boli mnie kolano, z którym kiedyś miałam większe problemy. Za to w butach do biegania mogę biegać do woli i nie czuję żadnego dyskomfortu, także uważam, że jest to zdecydowanie niezbędny wydatek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty wyglądają fantastycznie! :) a co do wyborów... oj ciężko, ciężko...żaden z kandydatów mnie nie przekonuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor tych bucikow a zoom fly to jedne z tych ktore sprawdzaja sie przy plaskostopiu poprzecznym ;) swietny blog - dodaje do listy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wybory są jutro :P
    a buciki super ;D jednak wolałabym je w jednolitym kolorze albo dwóch zbliżonych do siebie ;) ale o gustach się nie dyskutuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buciki, mi się takie marzą i myślę że kupie takie albo podobne kiedyś :) Lepiej wydać pieniądze raz a porządnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam, ze osoba, która uprawia sport, biega czy ćwiczy powinna sobie kupić dobre obuwie, to badzo ważne dla zdrowia naszych stóp i stawów :-) fajne buciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uważam, ze osoba, która uprawia sport, biega czy ćwiczy powinna sobie kupić dobre obuwie, to badzo ważne dla zdrowia naszych stóp i stawów :-) fajne buciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie przepadam za bieganiem wiec i specjalanych butow nie mam, jak juz sie porwe i ruszam do parku by potruchtac to zazwyczaj biore jakies stare znoszone buty sportowe zeby je do konca wykonczyc ;)

    a na wybory oczywiście ze ide
    najwiekszy idiotyzm to nie isc a pozniej narzekac

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam buty z Nike do biegania i ćwiczę w nich wszystko nawet Cardio w domu ,albo skaczę na skakance ;)

    claudietta-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja także idę koniecznie na wybory, nie ma że nie ! :D ej myślałam nad tymi bucikami, ogólnie wolę wydawać dużo więcej kasy na buty niż ubrania :P

    http://silownia-swiatynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na głosowaniu byłam a buty przecudowne!!! :) Niech się dobrze sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też biegam z łyżwą i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne butki! Oczywiście, do biegania zawsze wybieram specjalne buty, a nie trampki. W trampkach za bardzo się męczę, jednak buty do biegania są o wiele lepiej przystosowane do tego typu aktywności fizycznej :)

    Polubilam FanPage i zaobserwowałam bloga, zapraszam również do siebie :*
    http://zdrowanacodzien.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/pages/Zdrowa-na-co-dzie%C5%84/630919963680196

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wybór, buciki godne pozazdroszczenia ;) na pewno spisują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne :))
    dziękuję za komentarz :)
    zaobserwowałam, jeżeli chcesz, zrób to samo :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. to powodzenia w treningach:) w takich ładnych butach zawsze się lepiej biega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne buty :D Wydają się być bardzo wygodne :) podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne kolorki :) ja niestety zawiodłam się na butach tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja biegam w Adidasach ale nie wiem jaki to model :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te buty :) I widać je z daleka

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te buty :) I widać je z daleka

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne kolory! :))
    Ja biegam w asicsach gel oberon 8 - i sprawują się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się, że buty do biegania należy kupować z głową! Jeśli biegasz już, wiesz, że to nie chwilowe zajęcie. Twój kilometraż to ok. 5 km 3 razy w tygodniu. Wtedy jestem za! Kupuj buty! Jeśli dopiero chcesz, ale jeszcze nie wiesz czy to będzie miłość na całe życie oraz gdy biegasz ok. 2 km... Wydaje mi się, że zwykły but sportowy to udźwignie, a ty będziesz miała czas na przemyślenie zakupu ;). No, ale to moje zdanie.

    Życzę wielu kilometrów w tych pięknych butach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne kolory <3
      http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/jimmy-choo-perfume.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mają śliczny kolor :) Słyszałam o nich, ale przy kupnie nowych zdecydowałam się na Pegasusy i jestem z nich bardzo zadowolona, niedługo będę kupować nowe, ale najchętniej kupiłabym te same :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Oby służyły Ci długo i intensywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ŚWietne :)

    http://moja-zielona-kosmetyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym serdecznie zaprosić Cię na mojego bloga, dopiero zaczynam, więc przydałaby mi się opinia kogoś.
    http://nieosiagalnaperfekcja.blogspot.com/

    miłego dnia Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są te buciki :). Już się nie mogę doczekać aż obecne "zcioram" na trasie i wyruszę na ponowne łowy. Miałam asicsy, reeboki, pumy i adidasy. Moim celem jest teraz wypróbowanie nike :D.

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne buty! Na bank posłużą Ci ładnych parę lat!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne buty! :)
    Ps. Coś dawno nie było nowych postów. Brak czasu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale ładne buty :) zapraszam cię do mńie, zorganizowałam konkurs w którym do wygrania jest najnowsza ksiazka Ewy Chodakowskiej. Wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, świetne buty i jeszcze po takiej cenie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Okazja świetna. Buty bardzo ładne :) Też biegam z łyżwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty mega pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie prezentują się Twoje buciki i najważniejsze, że są wygodne :) Pozdrawiam biegowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Jeśli spodobal Ci sie moj blog to dodaj go do obserwowanych. Pozdrawiam, FitHealthyLife

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka